קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות3
סוגי מאכליםלחם
מגזין

ריבועי לחם תירס חריפים

ריבועי לחם תירס חריפים
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני לחם, אז נסו ריבועי לחם תירס חריפים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 7 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל 288 קלוריות. מתכון צמחוני לקטו אובו זה משרת 6 . לכו לחנות ואספו פתיתי פלפל, סודה לשתייה, קמח תירס ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זה הוא מאוד ידידותי לתקציב מתכון לחובבי אוכל דרומי. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 43%, וזה די טוב. מתכונים דומים: ריבועי לחם תירס, ריבועי לחם תירס בשרניים, ו ריבועי לחם תירס טאקו.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את שבעת המרכיבים הראשונים. בקערה אחרת מקציפים את הביצה, החמאה והשמן; מערבבים לחומרים יבשים רק עד שהם לחים.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים לתוך 9-ב משומן. תבנית אפייה מרובעת.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מפזרים פתיתי פלפל.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
4
אופים בחום 425 למשך 14-16 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים על רשת למשך 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
5
חותכים לריבועים.
6
מגישים חם.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי ללחם תירס. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל ברביקיו. תמצית ס. א. פריום ריזלינג עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
ס. א. פרום אסנס ריזלינג
ס. א. פרום אסנס ריזלינג
צבע זהב חיוור. ארומטי, עם ניחוחות של משמש ואפרסק. יבש עם טעמי פירות טריים המאוזנים באופן מושלם על ידי חומציות עסיסית ואופי מינרלי.תיהנו לבד או עם מגוון של אורמתאבנים ומאכלי ים.