קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

ריזוטו אספרגוס

ריזוטו אספרגוס
ריזוטו אספרגוס דורש בערך 30 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 14 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל של 393 קלוריות. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. זה עובד גם כמנה עיקרית די יקרה. אם יש לכם אספרגוס, גבינת פרמזן, חמאה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט פרפה כמו קינוח. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. מתכונים דומים: ריזוטו חזיר ואספרגוס, ריזוטו אספרגוס, ו ריזוטו עם אספרגוס.

הוראות

1
בסיר קטן, להביא מרק לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מחממים שמן בסיר גדול.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים בצל ואורז ומבשלים תוך ערבוב עד שהאורז משחים כ -5 דקות. מערבבים מרק, 1/2 כוס בכל פעם, ומבשלים תוך ערבוב מתמיד עד שכמעט כל המרק נספג לפני שמוסיפים עוד, עד שהאורז הוא אל דנטה, בערך 20 דקות; הוסף מים חמים אם אתה זקוק ליותר נוזלים. כ -5 דקות לפני סיום האורז מוסיפים אספרגוס, חמאה ופרמזן ומבשלים עד שהאספרגוס רך-פריך.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
פרמזןפרמזן
חמאהחמאה
בצלבצל
מרקמרק
מיםמים
אורזאורז

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו הם אפשרויות נהדרות עבור איטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. קאסאן אמה קיאנטי קלאסיקו עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
קאזה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאזה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאזה אמה קיאנטי קלאסיקו ד. או. סי. ג ' י הוא יין אלגנטי עם זר פרחים ורמזי דובדבן. יש לו רעננות מאוזנת, מבנה טוב טאנינים קטיפתי. בגיל 1 שנה בחביות 500 ליטר, יש לו צבע אדום אודם אינטנסיבי עם השתקפויות סגולות. עם גימור מתמשך עם חומציות טובה ומינרליות, הוא מושלם להתאמה עם פסטה ונקניקים.