קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

ריזוטו זעפרן

ריזוטו זעפרן
מתכון ריזוטו זעפרן מוכן תוך כ 45 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זה מנות ראשונות יש 385 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 11 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו בצל, חמאה, יין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו ריזוטו ללא גלוטן: ריזוטו זעפרן עם או בלי יין, ריזוטו זעפרן, ו ריזוטו זעפרן רוזמרין (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא מלאי לרתיחה נמוכה בסיר בינוני.
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
שמן חום בסיר בינוני מעל חום בינוני במשך 1 דקה. מבשלים בצל עד שקוף, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים אורז וקורט של מלח. Sauté עד אורז שקוף, 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
מלחמלח
4
מוסיפים יין וזעפרן; מביאים לרתיחה, ערבוב, עד אורז ספג את רוב היין.
מרכיבים שתצטרך
זעפרןזעפרן
אורזאורז
ייןיין
5
להוסיף 2 מצקות של מלאי אורז; מבשלים, ערבוב, עד אורז ספג את רוב המניות. המשך הוספת מלאי, המאפשר אורז לספוג אותו לפני הוספת הבא ladleful. לבשל עד אורז הוא אל דנטה ותערובת הוא קצת רופף. מערבבים בחמאה. כבה את החימום. מערבבים בגבינה מגוררת. לכסות ולתת לשבת 2 דקות. לחלק בין 4 קערות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
גבינהגבינה
מלאימלאי
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
קערהקערה
6
מקשטים כל אחד עם שבבי גבינה,אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
7
עצמי

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Castellani קיאנטי Annata. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Castellani Chianti Annata
Castellani Chianti Annata
בצבע אדום אודם בהיר. האף הוא אינטנסיבי ופירותי עם ניחוח סגול רמז קל של דובדבנים דומדמניות אדומות. החיך יבש ומאוזן, טאני קל אשר הופך רכות קטיפתי.זוגות היטב עם פסטות טעימות מנות פסטה מתובל. אידיאלי עם צלי, סטייקים, ועגל בגריל.תערובת: 90% Sangiovese, 10% Ciliegiolo