קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

ריזוטו פירות ים לימון

ריזוטו פירות ים לימון
ריזוטו פירות ים לימון עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 18 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 305 קלוריות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. לך לחנות ותביא אורז, צדפות, בזיליקום ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, וזה טוב. מתכונים דומים: ריזוטו פירות ים, ריזוטו פירות ים, ו מתכון ריזוטו פירות ים.

הוראות

1
מחממים שמן זית בסיר גדול וכבד מעל חום בינוני-נמוך. מבשלים כרישה ושום עד רך, על 5 דקות. מערבבים את האורז, ומבשלים 5 דקות יותר, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שוםשום
כרישהכרישה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
יוצקים 1 1/2 כוסות של מרק עוף, ומביאים לרתיחה על חום גבוה, ערבוב מדי פעם. להפחית את החום בינוני נמוך, ומבשלים, שנחשף במשך 5 דקות, ממשיך ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
3
יוצקים את מרק העוף הנותרים ויין, להגדיל את החום בינוני, ומבשלים כ 5 דקות יותר, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
ייןיין
4
מוסיפים את הצדפות, שרימפס, אפונה ופלפל אדום. לבשל, ערבוב כל הזמן, עד הנוזל הנותר הוא כמעט נספג, ופירות הים מבושל, על 5 דקות. כאשר האורז הוא רק רך ומעט שמנת, העונה עם גבינת פרמזן, בזיליקום, מיץ לימון ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
מיץ לימוןמיץ לימון
פלפל אדוםפלפל אדום
צדפותצדפות
שרימפסשרימפס
פלפלפלפל
באזיל!באזיל!
אפונהאפונה
אורזאורז