קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

ריזוטו שעורה שוק האיכרים

ריזוטו שעורה שוק האיכרים
ריזוטו שעורה שוק החקלאים עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 356 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. גשו לסופר וקנו תירס, מרק עוף, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זה מובא לך על ידי BettyCrocker.com. לוקח את כל הגורמים בחשבון, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular של 76% וזה די טוב. נסו ריזוטו שעורה שוק האיכרים, ריזוטו עם פריחת סקווש טרי בשוק החקלאים ותינוק זוק, ו ריזוטו שוק החקלאים עם בצל אביב, אפונה טרייה ונענע (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור הולנדי של 4 ליטר, מחממים שמן על אש בינונית. מבשלים בצל, פלפל, פטריות ותירס בשמן על 5 דקות, ערבוב לעתים קרובות, עד הבצל הוא פריך רך.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
הוסף שעורה, ערבוב על 1 דקה מעיל.
מרכיבים שתצטרך
שעורהשעורה
3
מערבבים ביין ו 1/2 כוס של מלאי הירקות. מבשלים 5 דקות, ערבוב לעתים קרובות, עד הנוזל נספג כמעט. חזור עם מלאי הנותרים 3 כוסות מים, הוספת 1/2 ל 3/4 כוס של מלאי או מים בכל פעם ערבוב לעתים קרובות, עד נספג.
מרכיבים שתצטרך
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
4
מערבבים עגבניות, 1/3 כוס הגבינה, בזיליקום ופלפל. מבשלים עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
5
מפזרים עם הנותרים 1/3 כוס גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל בינוני, קצוץ גספלפל בינוני, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבש או מרק עוף (מתוך 32-oz קרטון)יין לבן יבש או מרק עוף (מתוך 32-oz קרטון)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר ירקות קלוי או מרק עוף (מתוך 32-oz קרטון)ציר ירקות קלוי או מרק עוף (מתוך 32-oz קרטון)113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות פטריות טריות קצוצותכוסות פטריות טריות קצוצות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס קפואתירס קפוא3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות ענבים, לחתוך לחצי (אם גדול, לחתוך לרבעים)עגבניות ענבים, לחתוך לחצי (אם גדול, לחתוך לרבעים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל בינוני, קצוץבצל בינוני, קצוץ1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן גרוסהגבינת פרמזן גרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעורה בינונית לא מבושלתשעורה בינונית לא מבושלת1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן