קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

ריזוטו תירס מתוק עם הרבס דה פרובאנס

ריזוטו תירס מתוק עם הרבס דה פרובאנס
ריזוטו תירס מתוק עם Herbes de Provence יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנות העיקריות שלך. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 450 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 15 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם מלח ופלפל כשרים, ציר עוף עשיר, גבינת פרמזן, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. , שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סטייק טלה עם הארבס דה פרובנס ובצל מתוק בגריל, Herbes de Provence, ו Herbes de Provence.

הוראות

1
מחממים את ציר העוף בסיר בינוני על אש בינונית נמוכה עד חם, להפחית את החום לנמוך, ולשמור את המניה בבעירה נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים את השמן בסיר גדול מעל חום בינוני עד חם אבל לא מעשן. מבשלים את הבצל הירוק, ערבוב, רק עד שקוף, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את האורז, ערבוב לאט ברציפות עם כף עץ עד הדגנים הם אטומים מצופה בשמן, 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים 1/2 כפית מלח וכמה טחנות פלפל ושופכים ביין. מבשלים ומערבבים עד שכל הנוזל התאדה, כ 3 דקות. אל תתנו לאורז חום.
מרכיבים שתצטרך
5
מצקת בערך 1 כוס של המניה החמה ומערבבים עם כף עץ עד שהאורז ספג את כל הנוזל, כ 6 דקות. כאשר כמעט כל הנוזל נעלם, מצקת עוד 1/2 כוס המניה. שמור ערבוב והוספת המניה, 1/2 כוס בכל פעם, המאפשר את האורז לספוג את הנוזל לפני הוספת יותר. לאחר שהאורז נספג 2 1/2 כוסות, לטעום אותו. האורז צריך להיות מוצק לנשיכה אבל שמנת. אם זה קשה, להמשיך להוסיף מלאי, 1/2 כוס בכל פעם, ערבוב כל הזמן, עד האורז טעים מושלם לך. (ייתכן שלא תצטרך את כל המניות.)
מרכיבים שתצטרך
6
מערבבים את התירס ולהפחית את החום נמוך מאוד כך ריזוטו מפסיק להתבשל. מערבבים בחמאה, גבינה ועשבי תיבול. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך