קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

רצועות עוף מטוגנות דרומיות

רצועות עוף מטוגנות דרומיות
רצועות עוף מטוגנות דרומיות דורשות בערך 30 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה עיקרית זו כוללת 408 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 19 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. 39 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו מלח מתובל, קמח, חצאי חזה עוף, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. זה הביא לך את כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 58%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: רצועות עוף מטוגנות דרומיות, רצועות עוף מטוגנות דרומיות חריפות, ו רצועות עוף מטוגנות דרומיות עם רוטב טבילה של שום צ'ילי.

הוראות

1
מניחים קרקרים בשקית הניתנת לסגירה חוזרת; מרסקים לפירורים גסים.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים
2
מערבבים פירורי קרקר, פתיתי תפוחי אדמה, מלח מתובל ופלפל שחור יחד בקערה רדודה. מקציפים ביצה בקערה קטנה נפרדת.
מרכיבים שתצטרך
פירורי קרקרפירורי קרקר
פתיתי תפוחי אדמה מיידייםפתיתי תפוחי אדמה מיידיים
מלח מתובלמלח מתובל
פלפל שחורפלפל שחור
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים קמח בקערה רדודה שלישית.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מצפים נתחי עוף בקמח, ביצה טרופה ותערובת קרקרים, בהתאמה.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
קרקריםקרקרים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
5
מחממים שמן צמחי במחבת גדולה על אש בינונית. מטגנים במחבת רצועות עוף עד שכבר לא ורודות במרכז והציפוי חום זהוב, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מכרזי עוףמכרזי עוף
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. מקסימין גרונהאוזר ריזלינג אבזברג גרוס את גוואקס עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 63 דולר לבקבוק.
מקסימין גרונהאוזר ריזלינג אבסברג גרוס את גוואקס
מקסימין גרונהאוזר ריזלינג אבסברג גרוס את גוואקס
גרונהאוס חדש יחסית לייצור ג 'י. ג' י., לאחר שהצטרף רק ל-ו. ד. פ. (ורבנד דויטשר צ 'רלדיקאטסווינג צ' יטר) בשנת 2015. הם מייצרים שני ג 'י-ג' י - ג ' י-הרנברג ואבסטברג. אבצברג שולט עליון, נגזר מקרקעות צפחה כחולות עמוקות. הוא מציג ניחוחות וטעמים של אפרסק לבן, משמש, פרחי אביב ועשבי תיבול ירוקים. פס מרתק של חומציות הדרים מעיר את החיך וחושף את היבטי המינרלים והצמחים העמוקים של ריזלינג המורכב יוצא הדופן הזה. לא חסר פירות-האפרסק, התפוח והמנגו זורחים לכל אורכו - אבל זה הארציות הרודפת והפרטים המפוקפקים של היין הזה שהופכים אותו לבלתי נשכח.