קושימומחה
מוכן ב24 שעות, 15 דק.
מנות2
ציון בריאות59
מגזין

שום Jalepeno Tilapia

שום Jalepeno Tilapia
אמנון שום Jalepeno עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 704 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. אם יש לכם פסטה שיער מלאך, מרג'רין, עגבניות רומאוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מוס בטעם תות ושוקולד לבן כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 24 שעות ו-15 דקות. וזה טוב. מתכונים דומים: אמנון עשב שום, אמנון שום לימון, ו אמנון עם שום ולימון.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות קפוסלדו פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.