קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות13
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

שום קלוי שמנת ומרק כרובית

שום קלוי שמנת ומרק כרובית
שום קלוי שמנת ומרק כרובית יכול להיות רק המרק שאתה מחפש. מתאים ל-4 מנות. מנה זו מכילה סביב 7 גר' של חלבון, 16 גרם של שומן, וסך הכל 251 קלוריות. 163 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו שמן נוסף, מים, מרק ירקות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. עם כפית ציון 68% המנה הזו מוצקה. נסו מרק שום קלוי שמנת עם כרובית מוקפצת ועשבי תיבול טריים, כרובית שמנת-מרק שום, ו מרק כרובית קלוי קרמי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות F.
2
חותכים כרובית לפרחים בודדים. לזרוק עם 1 כף שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
3
העברה לסדין אפייה מרופדת בנייר כסף.
4
מפזרים קלות עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
5
חותכים את החלק העליון של ראש שום.
מרכיבים שתצטרך
6
טפטוף עם שמן זית לעטוף בנייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
7
מניחים שום עטוף על תבנית האפייה. צולים את הכרובית ושום ב 400 מעלות f במשך 15-20 דקות. כאשר הכרובית הוא רך וזהב להסיר מהתנור. השום יצטרך לצלות במשך סך של כ 25-30 דקות. אתה יכול להסיר אותו כדי לבדוק את ההתקדמות שלו לפי הצורך - זה צריך להריח ריחני אבל לא גלם, להיות זהוב ועדין.בינתיים, מחממים את החמאה בתנור ברזל יצוק הולנדי או סיר מניות בינוני גדול.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את הבצל, הסלרי והגזר.
מרכיבים שתצטרך
9
לטגן מעל חום בינוני במשך כ -10 דקות.
10
מקציפים במלח, פלפל, פפריקה, טימין וקמח וממשיכים לבשל במשך 2 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים את היין והמים, מקציפים לשלב עם תערובת הקמח. לאחר מכן, להוסיף לאט את מרק 2 כוסות.
מרכיבים שתצטרך
12
מוסיפים את חופשת המפרץ וציפורן שום קלויה. מביאים תערובת לרתיחה, ואז להפחית את החום בינוני נמוך ומבשלים במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
13
מוסיפים את הכרובית ומבשלים עוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
14
הסר את עלה המפרץ. עבודה בקבוצות, להוסיף את המרק לבלנדר או מעבד מזון להתמזג עד מחית וחלק.
מרכיבים שתצטרך
15
להוסיף מרק נוסף במהלך או לאחר מיזוג כדי להשיג עקביות הרצוי. אחרי שכל הקבוצות הושלמו, חזרו לסיר. מערבבים במחצית וחצי ופטרוזיליה. מבשלים עד רק מחומם דרך. התאם מלח ופלפל לטעם.
מרכיבים שתצטרך
16
מגישים מיד, עם בייקון טפטוף של שמן זית או כמהין בצד של לחם לטבילה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן נוסף להגשה - שמן זית או שמן כמהיןשמן נוסף להגשה - שמן זית או שמן כמהין1גזר, חתוך לקוביותגזר, חתוך לקוביות1ראשכרובית ראש שלםכרובית ראש שלם2ביוןסלרי, חתוך לקוביותסלרי, חתוך לקוביות85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בייקון מבושל ומתפוררבייקון מבושל ומתפורר1עלה דפנה מיובשעלה דפנה מיובש796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמחקמח2(יכול להיות או להרחיק)פטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי וחציחצי וחצי1(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)0(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)0(יכול להיות או להרחיק)עלי טימין יבשיםעלי טימין יבשים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף או מרק ירקות, בתוספת עד 2 יותר לפי הצורך עקביות הרצויעוף או מרק ירקות, בתוספת עד 2 יותר לפי הצורך עקביות הרצוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1גדולשום ראש שלםשום ראש שלם1בצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ