קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

שומה צלעות חזיר

שומה צלעות חזיר
המתכון צלעות חזיר שומה יכול להתבצע בערך 30 דקות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. צופה בדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 3122 קלוריות, 496 גרם חלבון, ו 97 גרם שומן למנה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. לכו לחנות ואספו שמן זית, אורז, פלפל ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 69%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: שומה צלעות חזיר, צלעות חזיר בסגנון שומה, ו צלעות חזיר ברוטב שומה ירוקה.

הוראות

1
במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה, צלעות חזיר חומות בכף 1 שמן משני הצדדים; מוציאים ומניחים בצד. באותה מחבת הקפיצו את הבצל והפלפל הירוק בשמן שנותר עד שהוא פריך-רך.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
צלעות חזירצלעות חזיר
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים עגבניות ורוטב שומה; מערבבים לאיחוד. מחזירים צלעות חזיר למחבת. מכסים ומבשלים 10 דקות או עד שהבשר כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מגישים עם אורז אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם פינו נואר, שרדונה וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. אתה יכול לנסות פופי מונטריי פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-15 דולר לבקבוק.
פופי מונטריי פינו נואר
פופי מונטריי פינו נואר
האביב המתון והקיץ הקריר יותר במחוז מונטריי נותנים סיכוי לענבי פינו נואר להשיג את הבגרות האופטימלית עם איזון נהדר של חומציות וטעם, ועם צבע עמוק האופייני לארויו סקו פינו נואר. הפרי האדום מתבהר על פני החיך, להרים פטל ותבלינים הם איזון על ידי ניחוחות אלון קלוי צרפתי. רך ומשיי באמצע, קרשנדו היין הזה בגימור משאיר זיכרון תוסס ועסיסי בפה, עם חומציות נכונה ותחושת פה נעימה.