קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות11
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

שוקולד כפול-גלידה טבעונית שקדים

שוקולד כפול-גלידה טבעונית שקדים
גלידת שוקולד-שקדים טבעונית כפולה היא גלידת סאנדיי ללא גלוטן, חלב חינם, ו קינוח. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 11 גר' של חלבון, 35 גרם של שומן, וסך הכל 529 קלוריות. גשו לסופר וקנו שמן קוקוס, שקדים טריים, תמצית ונילן, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו גלידת קפה גלידה עם שוקולד מריר-ים מלח שקדים קליפה, גלידת חמאת בוטנים כפולה, ו גלידת לבנדר טבעונית (מתכונים דומים).

הוראות

1
אם משתמשים בשקדים, לטחון אותם במטחנת תבלינים או מעבד מזון קטן עד שהם אבקה או אפילו מתחילים להפוך קצת חמאה.
מרכיבים שתצטרך
( 23)( 23)
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
מניחים את השקדים הקרקע או חמאת שקדים, סירופ מייפל, שמן קוקוס, חלב שקדים, וניל, וצביטות של מלח בבלנדר שלך, וגאון עד חלקה. אם באמצעות אגוזים הקרקע, זה יהיה להתעבות כפי שהוא יושב. פשוט להתמזג חלב שקדים יותר עקביות הרצוי פעם אחת מוכן לשימוש.סקופ את הגלידה בין שמונה מנות (אתה יכול לעשות רק מנה אחת או יותר, ולשמור חלק מהרוטב לאחר כך!), רסס על הרוטב, העליון עם שוקולד צ ' יפס, שקדים, ואם תרצה, קומץ של מלח ים גס (אני לא יכול לקבל מספיק של ניגוד מתוק ומלוח!).לאחסן כל רוטב שאריות במקרר עד כמה ימים-זה יכול להיות גם קפוא. שים לב שהרוטב יהיה להגדיר. מחממים אותו לפני השימוש שוב, להקציף, ואם יש צורך, לטאטא קצת חלב שקדים יותר עקביות הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
(צינור גדול)(צינור גדול)
חמאה רכה לשימון צורות האפייהחמאה רכה לשימון צורות האפייה
חמאת שקדיםחמאת שקדים
2 כפות סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה2 כפות סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה
שמן קוקוסשמן קוקוס
סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
( 23)( 23)
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירה הראשונה שלי לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם Nv Solera. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.