קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות8
מגזין

שוקולד קוקוס ופודינג אורז פקאן עם רוטב קרמל

שוקולד קוקוס ופודינג אורז פקאן עם רוטב קרמל
שוקולד קוקוס ופודינג אורז פקאן עם רוטב קרמל עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון ידידותי fodmap יש 658 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 23 גרם של שומן למנה. 184 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. לכו לחנות וקנו חלב כל כך טעים, חלב חינם, חלב מקורי, תמצית ונילן, קוקוס ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. נסו פודינג אורז קוקוס-קרמל, פודינג לחם פרליין עם רוטב קרמל-פקאן, ו פודינג קוקוס עם רוטב קרמל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיפים את כל המרכיבים לסיר, מערבבים היטב. מביאים לרתיחה. להפחית לרתיחה ולכסות, בישול על 12 דקות או עד אורז מבושל באופן מלא דרך.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
מגישים חם או קר, מעוטר בקרמל, פקאנים נוספים, קוקוס ושוקולד מגולח.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1/3 כוס מיץ קי ליים טרי1/3 כוס מיץ קי ליים טרי
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
3
מערבבים מים וסוכר בסיר מעל בינוני נמוך, ערבוב עד הסוכר הוא מומס.להביא חום עד בינוני גבוה ומבשלים עוד כמה דקות עד הסוכר מתחיל חום. בשלב זה להקציף חלב קוקוס שמנת, וניל ומרגרינה. מבשלים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
שמנת קפהשמנת קפה
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
4
הסר מחום וקריר.שמור בקירור עד שבוע.

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוז באופן רופףסוכר חום ארוז באופן רופף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס קלויקוקוס קלוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מרגרינה ללא חלבמרגרינה ללא חלב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכל כך טעים חלב חינם קפה מקורי שמנתכל כך טעים חלב חינם קפה מקורי שמנת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכל כך טעים חלב חינם משקאות חלב קוקוס לא ממותקכל כך טעים חלב חינם משקאות חלב קוקוס לא ממותק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של hoboken eddie's hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של hoboken eddie's hukilau)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק0(יכול להיות או להרחיק)ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2(חוֹרֶף)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב