קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות10
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שיפודי סטייק ו "צדפות"

שיפודי סטייק ו
שיפודי סטייק ו "צדפה" נטול גלוטן,, חלב חינם, ו דל פחמימות, ומספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה 129 קלוריות, 9 גרם של חלבון ו9 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. אם יש לכם פטרוזיליה שטוחה, רוטב סויה, שמן צמחי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו סטייק ועוגת צדפות, רוטב צדפות-ג'ינג'ר סטייק בגריל, ו שיפודי סטייק סינטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
להשרות על 20 קצר (2 עד 3 ב.) שיפודי עץ או קיסמים במים 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
קיסמיםקיסמים
2
חום גריל גבוה (450 עד 550).
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מערבבים את כל החומרים יחד בקערה בינונית.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
להשחיל חתיכת סטייק, שאלוט, ופטרייה על כל שיפוד. גריל, פונה לעתים קרובות, עד הבשר הוא נדיר בינוני, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
שאלותשאלות
סטייק.סטייק.
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
גרילגריל

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק עובד ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון, ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות Wild & Wilder המרלו Exhibitionist. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
Wild & Wilder המרלו המציגים
Wild & Wilder המרלו המציגים
המציגה מלאה שזיף עשיר ופרי דמסון על האף. אלון המשמש הוא מתבלט על החיך אשר נשלט על ידי טעמי ברי אדומים עשירים תוך הצגת גם ניואנסים ארציים עדינים. היין אלגנטי ומשיי עם גימור ארוך.