קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות0
מגזין

שמן צ'ילי

שמן צ'ילי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אמריקאים, אז תנו הזדמנות ל שמן צ'ילי. ואינו מכיל גלוטן,, כל 30, ומתכון טבעוני מגיש 10 . מנה אחת מכילה עד 0 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 32 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המרק הזה. אם יש לך פלפל, צ'ילי ארבול, שמן, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 7%, וזה רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). מתכונים דומים: שמן זית עלומה עוף וצנוניות עם פסטו הדרים, בסגנון מסעדה שום ושמן טבילת לחם עשב, ו תחרות צ'ילי שנתית 6: ערך # 5-פיטסבורג" קו הרקיע " צ'ילי + תפריט שבועי.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים יחד בסיר. חם מעל חום בינוני-נמוך עד מדחום ממתקים רושם 74°.
מרכיבים שתצטרך
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
בואו מגניב. מסננים ויוצקים לתוך בקבוק. קורק; לשמור מקורר עד 1 חודש.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Casteller Cava Rosado עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Casteller Cava Rosado
Casteller Cava Rosado
Casteller Cava Rosé הוא יין מבעבע טעים שנעשה בשיטה המסורתית, עם תסיסה שנייה בבקבוק. בגיל 12 חודשים על lees לפני שחרורו, הוא מספק באופן עקבי טעמים פרימיום.קאווה תוססת, חמצמץ זה יהיה זוג טוב עם רוב טאפאס, בנוסף פירות טריים, עוגות ברי גבינות רכות, שמנת. יש לו יותר ממספיק סגנון וחומר להיות אפריטיף מעולה בכוחות עצמו.