קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

שעועית ותבשיל ירקות עם פולנטה

שעועית ותבשיל ירקות עם פולנטה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל שעועית ותבשיל ירקות עם polentan. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 855 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 7g של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. גשו לסופר וקנו פולנטה, שום, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב פולנטה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות פולנטה לימון כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. מתכונים דומים: תבשיל חזיר וירקות עם פטרוזיליה פולנטה, פולנטה מטוגנת עם תבשיל ירקות נקניק, ו שעועית לבנה ותבשיל ירקות.

הוראות

1
ב 4 1/2-עד 5 ליטר תנור הולנדי, שמן חום מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים בצל, פלפל ושום; מבשלים 5 עד 6 דקות, ערבוב לעתים קרובות, עד הבצל מתרכך.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מערבבים במרכיבים הנותרים למעט פולנטה ושעועית ירוקה.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
פולנטהפולנטה
4
חום לרתיחה; להפחית את החום בינוני-נמוך. לכסות; לבשל 35 עד 40 דקות, ערבוב מדי פעם, עד גזר רך תבשיל חם. בינתיים, לבשל פולנטה לפי הוראות על החבילה; להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
פולנטהפולנטה
תבשילתבשיל
5
מערבבים שעועית ירוקה קפואה לתוך תבשיל. כיסוי; לבשל 5 עד 6 דקות, ערבוב מדי פעם, עד שעועית הם חמים. כדי להגיש, נזיד כפית על פולנטה.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
פולנטהפולנטה
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
תבשילתבשיל

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שחור עיניים אפונה, סחוט, שטוףיכול שחור עיניים אפונה, סחוט, שטוף539אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול progresso ® cannellini (כליה לבנה) שעועית, סחוט, שטוףיכול progresso ® cannellini (כליה לבנה) שעועית, סחוט, שטוף21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, לחתוך לפרוסות 1/4 אינץ ' (1 כוס)גזר, לחתוך לפרוסות 1/4 אינץ ' (1 כוס)2(יכול להיות או להרחיק)שום קצוץ דקשום קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקירוק ענק ® עמק טרי קפוא לחתוך שעועית ירוקהירוק ענק ® עמק טרי קפוא לחתוך שעועית ירוקה11 קילו קישואים,תיבול איטלקיתיבול איטלקי822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מיכלים כל אחד) עגבניות אורגניות Muir Glen® חתוכות לקוביות עם עשבי תיבול איטלקיים, ללא דריכהמיכלים כל אחד) עגבניות אורגניות Muir Glen® חתוכות לקוביות עם עשבי תיבול איטלקיים, ללא דריכה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל בינוני, קצוץ גסבצל בינוני, קצוץ גס0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צינור פולנטה בקירורצינור פולנטה בקירור1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית או ירקותשמן זית או ירקות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל צהוב או ירוק בינוני, קצוץ גספלפל צהוב או ירוק בינוני, קצוץ גס