קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות69
מגזין

שעועית ירוקה יוונית

שעועית ירוקה יוונית
המתכון היווני שחור עיניים אפונה וירקות מוכן בערך בעוד 45 דקות. והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וצמחוני ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 6. מנה אחת מכילה 205 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. אם יש לכם chard שוויצרי קרוע, פלפל, אפונה שחור עיניים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית מתכונים דומים: אפונה שחורה וירוקים, אפונה ירוקה של ראש השנה, ו Black Eyed Peas & Collard Greens.

הוראות

1
למיין ולשטוף אפונה.
מרכיבים שתצטרך
אפונהאפונה
2
מניחים אפונה בסיר גדול; לכסות עם מים 2 אינץ ' מעל אפונה. מביאים לרתיחה; ניקוז. להחזיר אפונה למחבת; לכסות עם מים 2 אינץ ' מעל אפונה. מביאים לרתיחה. להפחית את החום בינוני; לבשל 30 דקות או רק עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
3
ניקוז.
4
שמן חום בתנור הולנדי גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
5
מוסיפים בצל, סלרי ושום; מבשלים 6 דקות או עד רך, ערבוב מדי פעם. מערבבים את chard, תרד, ארוגולה, מלח, פלפל, ועגבניות. מכסים ומבשלים 20 דקות או עד רך, ערבוב מדי פעם. מערבבים באפונה; מכסים ומבשלים 15 דקות. מערבבים בגבינה; לבשל 5 דקות או עד גבינה נמסה, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
ארוגולהארוגולה
תרדתרד
סלריסלרי
גבינהגבינה
שוםשום
פלפלפלפל
Chard שוויצריChard שוויצרי
בצלבצל
אפונהאפונה
מלחמלח

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

יווני בתפריט? נסה זיווג עם Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. אתה יכול לנסות Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.