קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות21
מגזין

שעועית מטוגנת בסגנון קוריאני

שעועית מטוגנת בסגנון קוריאני
המתכון קוריאני בסגנון מטוגן מחדש שעועית יכול לספק את הכמיהה הקוריאנית שלך בערך 45 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 143 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 5g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. אם יש לך שומשום, שום, בטן חזיר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו שעועית מטוגנת בסגנון ביתי, סטייק פלנק בסגנון קוריאני ושעועית ירוקה צ'ילי מתוקה, ו Char-בגריל בסגנון קוריאני מנגל צלעות חזיר ובשר קוריאני אומן בגידה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את בטן החזיר ומבשלים עד שהוא הופך לבן.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיף את הבצל ו לטגן עד מכרז, על 3-5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את השום ואת הטחון עד ריחני, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את השעועית ואת gochujang ומבשלים עד חם.
מרכיבים שתצטרך
6
מועכים את השעועית עד שאתה מקבל אותם לעקביות שאתה רוצה ומערבבים את זרעי שומשום ושמן שומשום. (אם השעועית עבה מדי אתה יכול להוסיף מים כדי לדלל אותם.)
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות הברון הרצוג Chenin Blanc (OU Kosher). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.