קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

שעועית קלויה ארוכה עם חמאת עשבי תיבול

שעועית קלויה ארוכה עם חמאת עשבי תיבול
שעועית קלויה ארוכה עם חמאת עשבי תיבול עשוי להיות התוספת שחיפשתם. והוא יספק כ 12 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 249 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם שעועית רגילה, מיץ לימון, שיני שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 25% המנה הזאת לא משהו. נסו חציל חריף, שעועית ארוכה ועגבניות שרי עם בוטנים קלויים, שעועית סינית מזוגגת ארוכה (או שעועית ירוקה), ו שעועית ירוקה עם חמאת לימון (מתכונים דומים).

הוראות

1
במעבד מזון, מערבולת שום לקצוץ דק.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים חמאה, חרדל, פטרוזיליה, מיץ לימון, מלח כשר ופלפל; מערבלים עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
3
מעבירים לקערה.
4
בינתיים, מרתיחים רבע שעועית בכל פעם בסיר גדול של מים עד בקושי רך, על 3 דקות. באמצעות מלקחיים, מיד להעביר שעועית למי קרח ולתת מגניב, ולאחר מכן להעביר מסננת לנקז.
מרכיבים שתצטרך
5
מטאטא Preheat עם 1 rack 5 עד 6 ב. מחום ומדף אחר מתחתיו. שעועית כתם יבש, ולאחר מכן לארגן לאורכו ב 2 מחבתות אפייה rimmed. שעועית מנוקדת בכל מחבת עם רבע חמאה.
מרכיבים שתצטרך
6
לבשל שעועית בתנור 1 דקה. לזרוק מעיל עם חמאה להחליף עמדות של מחבתות. מבשלים עד שעועית העליון הם שלפוחיות חום מנומר, 4 עד 9 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר את המחבת העליונה מהתנור, ואז לטגן את המחבת השנייה באותו אופן.
8
מעבירים שעועית למגש ומפזרים מלח ים גס.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים עם שאר החמאה אם אתה רוצה.
מרכיבים שתצטרך
10
הפוך קדימה: להכין מתכון דרך שלב 2; חמאת צינה שעועית אטום עד 1 יום.
מרכיבים שתצטרך