קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות46
מגזין

שעועית רחבה קלברזית ותפוחי אדמה קלויים

שעועית רחבה קלברזית ותפוחי אדמה קלויים
קלבריזי שעועית רחבה ותפוחי אדמה קלויים נטול גלוטן, וטבעוני ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 334 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 19 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות זולה. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-6 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם שעועית רחבה, שום, תפוחי אדמה זהב יוקון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. עם כפית מתכונים דומים: שעועית רחבה קלברזית ותפוחי אדמה קלויים, תפוחי אדמה אפויים ושעועית רחבה עם פנצ'טה, ו סלט תפוחי אדמה חדשים עם פנצ'טה, שעועית רחבה ומנטה.

הוראות

1
מניחים תפוחי אדמה במים מלוחים קרים להעלות לרתיחה, מבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר עם כף מחורצת.
3
מוסיפים שעועית למים ומבשלים במשך 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר עם כפית מחוררת.
5
במחבת סאוט מעל חום בינוני גבוה, חום 1/3 - כוס שמן זית כתית מעולה. כאשר שמן חם להוסיף תפוחי אדמה ומבשלים 8 דקות עד חום בהיר.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים שום ומתבלים במלח ופלפל. כאשר השום הוא חום בהיר, להוסיף את פתיתי צ ' ילי ו לטגן במשך 10 שניות, ולאחר מכן להוסיף אורגנו. המשך לטגן במשך 4 דקות. באמצעות הידיים שלך, לסחוט את העגבניות בין האצבעות שלך ישר לתוך המחבת.
מרכיבים שתצטרך
7
הוסף 1 כוס מים קרים.
מרכיבים שתצטרך
8
הוסף שעועית רחבה. כשמדובר מבשלים, להפחית את החום נמוך ומבשלים במשך 10 דקות. כבה ותן לשבת 5 דקות, ואז מערבבים בשמן זית שנותר. לטעום ולהתאים תיבול, במידת הצורך, ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך