קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות39
מגזין

שעועית שחורה ובשר צ'ילי עם שמנת חמוצה ירוקה

שעועית שחורה ובשר צ'ילי עם שמנת חמוצה ירוקה
המתכון שעועית שחורה ובשר צ'ילי עם שמנת חמוצה ירוקה יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 1 שעה ו 15 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 921 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 62 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לך צ'דר חד, בירה לאגר, מלאי בשר, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. נסו צ'ילי בקר ושעועית שחורה עם עוגות תירס בצל ירוק, צ'ילי בקר ושעועית שחורה, ו שעועית שחורה מהירה וצ'ילי ירוק Tostadas (מתכונים דומים).

הוראות

1
טוסט צ ' ילי בסיר מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מוסיפים את המניה ומבשלים מחדש, 10 דקות, ואז מחית עם 2 עד 4 כפות של הנוזל עד חלקה. בסיר גדול או תנור הולנדי, מחממים את שמן הירקות על חום בינוני עד גבוה. לסיר מוסיפים את הפטריות וחום. לאחר מכן מוסיפים את הבשר, חום וקרמבל. מתבלים את הבשר עם כוסברה, כמון, פפריקה, מלח ופלפל. לאחר מכן מוסיפים את הבצל, שום, רסק עגבניות, טימין, ווסטרשייר, עלה דפנה ומקל קינמון. Deglaze עם הבירה ולהוסיף את מחית שעועית ופלפל ומבשלים 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
3
הסר את מקל הקינמון ועלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
4
מגישים מיד, או מגניב, לקרר ולאחר מכן לחמם על הכיריים. כאשר מוכן לשרת, לקלף בור אבוקדו. מחית אבוקדו, שמנת חמוצה ומיץ לימון, ומתבלים במלח. למעלה צ 'ילי עם הגבינה, שמנת חמוצה ירוקה ומגישים עם הצ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)

מרכיבים

2אנצ'ו צ' יילס, זרע ונבעאנצ'ו צ' יילס, זרע ונבע11/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשרמלאי בשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבירה לאגרבירה לאגר397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, סחוטהשעועית שחורה, סחוטה2guajillo או צ'ילי מיובש ניו מקסיקו, זרע נבקעguajillo או צ'ילי מיובש ניו מקסיקו, זרע נבקע1סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)2(חוֹרֶף)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ3ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון, טפיחה יבשהבשר בקר טחון, טפיחה יבשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון1לימון, juicedלימון, juiced6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1בצל, קצוץבצל, קצוץ1גדולכובע פורטובלו, גירד מזימים וחתוך לקוביותכובע פורטובלו, גירד מזימים וחתוך לקוביות6ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת צ'דר חדה, לציפויגבינת צ'דר חדה, לציפוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה6ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'יפס טורטייה, לטבילהצ'יפס טורטייה, לטבילה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר