קושיקל
מוכן ב21 דק.
מנות1
ציון בריאות84
מגזין

שפמנון מטוגן קלאסי

שפמנון מטוגן קלאסי
שפמנון מטוגן קלאסי עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 1 . מנה אחת מכילה 3019 קלוריות, 238 גרם חלבון ו 124 גרם שומן. אם יש לכם פילה שפמנון בחווה, מלח, שמן צמחי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. הכנת המנה לוקחת כ 21 דקות. נסו שפמנון מטוגן קלאסי, שפמנון מטוגן קלאסי, ו שפמנון מטוגן במחבת (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 5 מרכיבים בצלחת רדודה גדולה.
2
מפזרים דגים עם 1/4 כפית מלח; לדלות בתערובת קמח תירס,ציפוי שווה.יוצקים שמן לעומק של 1 1/2 אינץ ' לתוך מחבת ברזל יצוק עמוק; חום 350 מעלות;.דגים מטגנים, בקבוצות, 5 עד 6 דקות או עד הזהב; לנקז על מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
(צינור גדול)(צינור גדול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לשפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גרי סקייפול. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.