קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות47
מגזין

שפמנון מצופה קרמל

שפמנון מצופה קרמל
שפמנון מצופה קרמל נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 239 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . אם יש לך סוכר, בצל ירוק, פלפל טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 78%. נסו שפמנון מצופה פקאן עם סוכות של שעועית חמאה, תירס צהוב, אורז שחור ותרד טרי, פלאן דלעת מצופה קרמל, ו סוכריות מצופה קרמל תפוחים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים 1/3 כוס מים עם רוטב הדגים בקערה קטנה ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים שאלוט, שום, פלפל שחור, פתיתי פלפל אדום בקערה נפרדת ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פלפל שחורפלפל שחור
שאלותשאלות
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
חום 1/3 כוס מים ו 1/3 כוס סוכר במחבת גדולה מעל חום בינוני, ערבוב מדי פעם עד הסוכר הופך חום זהוב עמוק. מערבבים בעדינות בתערובת רוטב הדגים ומביאים לרתיחה. מערבבים בתערובת שאלוט ומבשלים עד שאלוט לרכך, ולאחר מכן מוסיפים את השפמנון. מכסים ומבשלים את השפמנון עד פתיתי הדגים בקלות עם מזלג, על 5 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
שאלותשאלות
שפמנוןשפמנון
סוכרסוכר
מיםמים
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מניחים שפמנון על צלחת גדולה, לכסות, ולהניח בצד. להגדיל את החום גבוה ומערבבים 1/2 כפית סוכר. מערבבים את מיץ הסיד וכל רוטב שנאסף על הצלחת. מביאים לרתיחה ומבשלים עד שהרוטב מצטמצם.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
שפמנוןשפמנון
רוטברוטב
סוכרסוכר
5
יוצקים רוטב על שפמנון ומקשטים עם בצל ירוק וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
כוסברהכוסברה
שפמנוןשפמנון
רוטברוטב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לשפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא קפוסלדו פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.