קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שקדי חזיר סתיו

שקדי חזיר סתיו
בשר חזיר סתיו Tenderloin דורש על 1 שעה ו 10 דקות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 195 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 2g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא פילה חזיר, צימוקים, קינמון טחון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 31%. נסו סתיו Maple Tenderloin צ'ילי, חזיר סתיו, ו תבשיל בשר חזיר סתיו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin עובד ממש טוב עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אתה יכול לנסות ספטימה Malbec. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Septima Malbec
Septima Malbec
אדום סגול בהיר ועוצמתי. אלגנטי ומורכב עם הערות שלרבלברי וריבת שזיפים. העץ הוא עדין מאוד משתלב בצורה חלקה עם טעם פירותי. היין טרי בשל חומצותו הטבעית, ופירותי עם טאנינים מתוקים ומעוגלים.מאוזן ואינטנסיבי עם אופי varietal ברור.