קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות44
מגזין

שרימפס בגריל עם רוטב הדר-סמבל-אולק

שרימפס בגריל עם רוטב הדר-סמבל-אולק
שרימפס בגריל עם רוטב הדר-סמבל-אולק עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 700 קלוריות, 93 גרם חלבון ו 33 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. לכו לחנות ותביאו שרימפס ענק, אורגנו, מיץ ליים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: שרימפס בגריל עם רוטב הדר-סמבל-אולק, סמבל אולק Seitan כנפיים, ו סמבל Javanese עם שרימפס בגריל.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Tangent Paragon יקב פינו גרי. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
ממוסגר על ידי חומציות lemony אור מינרליות תוססת, thispinot גרי נעשה בסגנון היבש המסורתי של צפון Italy.It הוא בעל גוף מלא באופן מפתיע, עם טעמים מרוכזים של אפרסק, זנגביל ופירות טרופיים, עם רמז של אופי שרף אורן. יין נהדר בכוחות עצמו, טנגנט פינו גריז זוגות היטב עם רחב טווח של מזונות כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, נקניקיות evengrilled.