קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

שרימפס במיה גאמבו

שרימפס במיה גאמבו
חסילונים וגמביה במיה עשויים להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 28 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 312 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך פלפל, פטרוזיליה שטוחה, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. נסו שרימפס במיה גאמבו, חסילוני במיה גאמבו, ו שרימפס, אנדויל, במיה במיה (מתכונים דומים).

הוראות

1
חום 1 כף שמן בסיר גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
להוסיף קמח; לבשל 1 דקה או עד השחמה קלה, ערבוב כל הזמן עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים מרק; מערבבים עם מקצף עד עבה.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים לתוך קערה; להפריש. נגב את המחבת עם מגבות נייר.
5
חום שנותר 1 כף שמן במחבת על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים בצל חזיר; מבשלים 10 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים פלפל ואת 4 המרכיבים הבאים (באמצעות במיה); מבשלים 5 דקות או עד ירקות הם כמעט מכרז, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים תערובת מרק, מים, והבא 6 מרכיבים (דרך עגבניות). מביאים לרתיחה; להפחית את החום, ומבשלים 10 דקות או עד ירקות רכים. מערבבים שרימפס; לבשל 4 דקות או עד שרימפס נעשים.
מרכיבים שתצטרך
9
מפזרים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזותעגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזות2(חוֹרֶף)שמן קנולה, מחולקשמן קנולה, מחולק1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש10(חוֹרֶף)מרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן3(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע1(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תרמילי במיה טריים, פרוסיםתרמילי במיה טריים, פרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס קלופים ומוגדרים גדוליםשרימפס קלופים ומוגדרים גדולים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר מעושן, קצוץחזיר מעושן, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Arsheen Maysaran פינו גרי עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.