קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

שרימפס בעשבי תיבול

שרימפס בעשבי תיבול
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן, ראשוני ופסקטרי מתכונים לתיבת המתכונים שלך, שרימפס בעשבי תיבול עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 47 גרם חלבון, 14 גרם שומן, ובסך הכל 324 קלוריות. לכו לחנות ואספו חמאה, חרדל, שיני שום ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 51%. ציון זה מוצק. מתכונים דומים: שרימפס עם תירס ועשבי תיבול, שרימפס בגריל עם חמאה ועשבי תיבול, ו פסטה מחיטה מלאה עם שרימפס ועשבי תיבול.

הוראות

1
במחבת טפלון גדולה מצופה בתרסיס בישול, מבשלים שרימפס בשמן למשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
שרימפסשרימפס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים שום; לבשל 1 דקה יותר. מערבבים פנימה את העגבניות והתבלינים. מבשלים 3-5 דקות יותר או עד שרימפס להפוך ורוד. מערבבים חמאה עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
עגבנייהעגבנייה
חמאהחמאה
שוםשום
שרימפסשרימפס

ציוד

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. מיגל טורס לאס מולאס סוביניון בלאן רזרבה עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מיגל טורס לאס מולאס סוביניון בלאן רזרבה
מיגל טורס לאס מולאס סוביניון בלאן רזרבה
צהוב בהיר עם ניחוחות המזכירים פירות טרופיים בשלים עם נגיעות הדרים. חיך משיי עם מבנה חומצה טוב טעם לוואי ארוך. זוג עם דגים אפויים או בגריל או מנות דגים עם רטבים עדינים.