קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

שרימפס טעים, קל עם שיפוד אננס

שרימפס טעים, קל עם שיפוד אננס
שרימפס טעים, קל אננס משופד יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 249 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 2 גר' של שומן. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ואת המתכון pescatarian מגישה 4 . זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. אם יש לכם jalapenos, שום, רוטב טריאקי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב גרידת הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. נסו שיפוד עוף סינגפור ואננס, עוף אננס משופד עם מרינדה כתומה מתובלת, ו שרימפס עם שיפודי רוזמרין (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Menage פינו גריג ' יו Limelight טרואה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.