קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

שרימפס מוקפץ עם אטריות ביצים

שרימפס מוקפץ עם אטריות ביצים
שרימפס מוקפץ עם אטריות ביצים הוא ללא חלב ופסקאטרי ומספק כ 6 מנות. המתכון הזה מכסה 20% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה עיקרית זו כוללת 426 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן למנה. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. אם יש לכם בצל, פלפל, פרחי ברוקולי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 60%, המנה הזו מוצקה. נסו מוקפץ אטריות קישואים (קל + פליאו), חבילת מקפיא מוקפץ שרימפס, ו שרימפס תאילנדי מוקפץ עם קישואים (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממלאים סיר גדול במים מומלחים קלות ומביאים לרתיחה מתגלגלת על אש גבוהה. לאחר שהמים רותחים, מערבבים פנימה אטריות ומחזירים לרתיחה. מבשלים עד שהפסטה צפה למעלה, 1 עד 2 דקות; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מחממים שמן במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה; מבשלים ומערבבים בצל ושום במשך כ 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים ברוקולי ופלפל; מבשלים ומערבבים עד שהם רכים בלבד, כ -3 דקות. מערבבים שרימפס, ערמוני מים, תירס לתינוק, יורה במבוק, רוטב צדפות ופתיתי פלפל אדום. ממשיכים לבשל עד שרימפס וירקות מחוממים דרך, כ 3 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
ערמוני מיםערמוני מים
יורה במבוקיורה במבוק
רוטב צדפותרוטב צדפות
פלפלפלפל
ירקירק
תירס בייביתירס בייבי
ברוקוליברוקולי
שרימפסשרימפס
4
מגישים שרימפס וירקות על אטריות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
פסטהפסטה
שרימפסשרימפס

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות כרם צ ' שלם 3 פינו גרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -26 דולר לבקבוק.
כרם חהלם 3 פינו גרי
כרם חהלם 3 פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חיים מלאכת יד יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. החומצה עם קצוות הסכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמת לפה להשקות ולידיים לרעוד.