קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות25
ציון בריאות5
מגזין

שרימפס ממולאים

שרימפס ממולאים
שרימפס ממולאים יכול להיות בדיוק המתכון ללא גלוטן והפסקטארי שחיפשתם. למנה זו יש 35 קלוריות , 4 גרם חלבון ו -2 גרם שומן למנה. תמורת 58 סנט למנה , מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא יספק כ 25 מנות. גשו לסופר וקנו רוטב קוקטיילים של פירות ים, פטרוזיליה, חזרת ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 41% , וזה טוב. מתכונים דומים: את אתגר ההמבורגרים הממולאים של Good Cook: המבורגרים ממולאים של שרימפס תירס ומונטריי ג'ק , קונכיות ממולאות שרימפס וסוליה ממולאת עם שרימפס .

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים את גבינת השמנת, החזרת וגבינת הפרמזן עד לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
7 עד 9 כפות מים7 עד 9 כפות מים
תפוזים מנדרינה ופיסטוקים קצוצים, לא חובהתפוזים מנדרינה ופיסטוקים קצוצים, לא חובה
חזרתחזרת
ציוד שתשתמש בו
בצל ירוק (חלקים לבנים וירוקים) פרוס דקבצל ירוק (חלקים לבנים וירוקים) פרוס דק
2
חותכים חור קטן בפינה של שקית ניילון ניתנת לסגירה חוזרת; להוסיף תערובת גבינת שמנת. פרפר את השרימפס לאורך הקימורים החיצוניים. מעבירים כ-1 כפית תערובת גבינת שמנת לכל שרימפס.
מרכיבים שתצטרך
תפוזים מנדרינה ופיסטוקים קצוצים, לא חובהתפוזים מנדרינה ופיסטוקים קצוצים, לא חובה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
שוקולד אפייה מתוק למחצהשוקולד אפייה מתוק למחצה
3
מסדרים על צלחת הגשה.
4
מפזרים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלה מגוררת, לקישוט, לא חובהמוצרלה מגוררת, לקישוט, לא חובה
5
מגישים עם רוטב פירות ים אם רוצים. מקררים שאריות.
מרכיבים שתצטרך
מאכלי יםמאכלי ים
(שמורת צ'יפוטלס)(שמורת צ'יפוטלס)

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריג'יו הם אפשרויות נהדרות עבור שרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. ה-Savion Sancerre עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-28 דולר לבקבוק.
סוביון סאנסרה
סוביון סאנסרה
ה-Savion Sancerre נפתח לצבע צהוב חיוור עם הדגשות כסף בזכוכית. אקספרסיבי עם תווים פרחוניים ופירותיים (פירות אקזוטיים), מעט צמחי. רענן, עגול ובעל גוף מלא; הסיומת פירותית מאוד עם קצה צמחי בסיסי. שילוב עם סרטנים, לובסטר, סרטנים וגבינת עיזים.