קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות14
מגזין

שרימפס מתובל בגריל

שרימפס מתובל בגריל
שרימפס מתובל בגריל נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. והוא יספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה עד 47 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 313 קלוריות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם רסק צ'ילי אסייתי, מלח גס, רסק צ' ילי אסייתי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. עם כפית ציון של 56% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: שרימפס מתובל בגריל, שרימפס מתובל בגריל, ו שרימפס מתובל בגריל.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגים אסייתי (כגון nam pla)רוטב דגים אסייתי (כגון nam pla)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגים אסייתי (כגון nam pla; amazon.com)רוטב דגים אסייתי (כגון nam pla; amazon.com)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)משחת צ'ילי אסייתית (כגון סמבל אולק)משחת צ'ילי אסייתית (כגון סמבל אולק)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)משחת צ'ילי אסייתית (כגון סמבל אולק; ethnicfoodsco.com)משחת צ'ילי אסייתית (כגון סמבל אולק; ethnicfoodsco.com)12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח גסמלח גס11 קילו קישואים,גרידת ליים מגוררת דק, בתוספת 1/4 כוס מיץ ליים טרי (מ 3 עד 4 לימונים)גרידת ליים מגוררת דק, בתוספת 1/4 כוס מיץ ליים טרי (מ 3 עד 4 לימונים)11 קילו קישואים,גרידת ליים מגוררת דק, בתוספת 1/4 כוס מיץ ליים טרי (מ 3 עד 4 לימונים)גרידת ליים מגוררת דק, בתוספת 1/4 כוס מיץ ליים טרי (מ 3 עד 4 לימונים)12ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זעפרן, עבור צחצוחשמן זעפרן, עבור צחצוח1קילוגרם36 שרימפס גדול (על, קלופים ו deveined (זנבות נותרו ללא פגע; אופציונלי)36 שרימפס גדול (על, קלופים ו deveined (זנבות נותרו ללא פגע; אופציונלי)1קילוגרם36 שרימפס גדול (על, קלופים ו deveined (זנבות נותרו ללא פגע; אופציונלי)36 שרימפס גדול (על, קלופים ו deveined (זנבות נותרו ללא פגע; אופציונלי)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מארק מערב פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.