קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

שרימפס סקמפי וצליית עגבניות

שרימפס סקמפי וצליית עגבניות
שרימפס סקמפי וצליית עגבניות היא מנה עיקרית ים תיכונית. מנה אחת מכילה 293 קלוריות, 31 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכלמתכונים דורשים פטרוזיליה, גבינת מוצרלה, שמן זית ויין לבן. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ראשוני ופסקאטרי דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון די טוב של 63%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סקמפי שרימפס עם קישואים ופסטה עגבניות, שרימפס 2 דרכים: רוטב סויה-שרימפס בגריל עם סלט תרד וסקמפי בסגנון חדש, ו שרימפס סקמפי.

הוראות

1
חממו מראש את הפטם של התנור, והגדרו את מתלה התנור כ -6 סנטימטרים ממקור החום.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מחממים את השמן במחבת גדולה ועמידה בתנור על אש בינונית; מוסיפים את השום, ומבשלים עד להשחמה קלה, בערך 1 דקה. מערבבים פנימה את השרימפס והעגבניות. מבשלים רק עד שהשרימפס הופכים לורודים, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
שרימפסשרימפס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור
3
יוצקים יין; מבשלים 2 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
4
למעלה שרימפס עם גבינת מוצרלה, וצולים עד שהגבינה נמסה וזהובה.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
גבינהגבינה
שרימפסשרימפס
5
מפזרים גבינת פרמזן ופטרוזיליה מיובשת לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריג ' יו הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכנים במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. הווינה ליידה סוביניון בלאן עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
וינה ליידה סוביניון בלאן
וינה ליידה סוביניון בלאן
מציג מינרליות אקספרסיבית, סוביניון בלאן 2013 מסומן בעוצמה ארומטית עוצמתית ובספקטרום ארומטי רחב, עם תווים צמחיים, ציטריים וטרופיים. הוא טרי בחיך, מציע חומציות פריכה וחריפה וגימור לימון עסיסי. זוג עם עוגות סרטנים, טרגון עוף או מולים.