קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

שרימפס צ'יפוטלה

שרימפס צ'יפוטלה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו שרימפס צ'יפוטלה. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 38 גרם חלבון, 14 גרם שומן, ובסך הכל של 462 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 20% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכלמתכונים יש 28 אוהדים. גשו לסופר וקנו חמאה, פלפלים צ'יפוטלה ברוטב אדובו, שום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב יין אדום יבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פינו נואר בראוניז כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ופסקאטרי דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 58%. נסו שרימפס צ'יפוטלה, שרימפס צ'יפוטלה, ו שרימפס כתום-צ'יפוטלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את האורז והמים בסיר בינוני, ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש לנמוכה, מכסים ומבשלים 20 דקות, או עד שהאורז רך ומים נספגים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
ממיסים את החמאה במחבת על אש בינונית. מערבבים את השום ומבשלים כ -30 שניות. מערבבים פנימה את היין האדום, רוטב ווסטרשייר, פלפלי צ ' יפוטלה ברוטב אדובו ומלח.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלה משומר באדובוצ 'ילי צ' יפוטלה משומר באדובו
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
יין אדוםיין אדום
חמאהחמאה
שוםשום
רוטברוטב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מערבבים את השרימפס, ומבשלים 5 דקות, או עד אטום.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
4
מגישים מעל האורז המבושל.
מרכיבים שתצטרך
אורז מבושלאורז מבושל

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. ז 'אן ביצ' ר פינו גרי עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
ז 'אן ביצ' ר פינו גרי
ז 'אן ביצ' ר פינו גרי
זה פינו גריס יש צבע צהוב יפה זהב. עשיר במורכבות ארומטית, פינו גרי יכול לחשוף תווים מעושנים בדרך כלל כמו גם ניחוחות טעימים של פירות יבשים, משמש, דבש, שעוות דבורים וג ' ינג ' ר. יין שופע ובשרני זה מתקיים במתח מענג המעניק ליין מבנה בעל גוף מלא. הסיום ארוך ומאוזן היטב.יש מרקם אצילי וקטיפתי לפעמים עם ניואנסים חלקים ומשיי.עם עושר הביטוי שלה, פינו גרי ספורט חוצפה טבעית, מסוגל להיות מתאים עם מנות בדרך כלל עבור יינות אדומים. עם הרמז לצמיחה אדמתית ומעושנת, פינו גרי ד 'אלזס עושה התאמה ראויה להערצה לפטריות ג' ירול מטוגנות במחבת, ריזוטו עם פטריות בולטוס.