קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות3
ציון בריאות21
מגזין

שרימפס קארי קוקוס

שרימפס קארי קוקוס
שרימפס קארי קוקוס מתכון יכול לספק את התשוקה ההודית שלך סביב 25 דקות. מתכון זה משמש 3. המתכון הזה מכסה 26% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 380 קלוריות, 35 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. גשו לסופר וקנו סוכר חום, פלפל, שרימפס, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במלח אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מתכון למחזורי תפוחים כמו קינוח. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטרי דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 62%. נסו לקסה קוקוס עם שרימפס (מרק אטריות קוקוס-קארי עם שרימפס), שרימפס קארי קוקוס עם אורז קוקוס, ו שרימפס קארי קוקוס עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב את ששת המרכיבים הראשונים. במחבת גדולה או בווק מטגנים שרימפס ב -2 כפות תערובת חלב קוקוס עד שהשרימפס הופך ורוד.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
ווקווק
2
הסר ושמור על חום.
3
מוסיפים למחבת את הפלפל האדום, הבצל ותערובת חלב הקוקוס שנותרה. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 3-4 דקות או עד שהירקות פריכים-רכים.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
פלפל אדוםפלפל אדום
ירקירק
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים שרימפס וכוסברה; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שרימפסשרימפס
5
מגישים עם טריזי אורז וליים.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
אורזאורז

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו הם בחירה מצוינת לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות את וינה ליידה סוביניון בלאן. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-21 דולר לבקבוק.
וינה ליידה סוביניון בלאן
וינה ליידה סוביניון בלאן
סוביניון בלאן 2013, המציג מינרליות אקספרסיבית, מסומן בעוצמה ארומטית עוצמתית ובספקטרום ארומטי רחב, עם תווים צמחיים, לימון וטרופיים. הוא טרי בחיך, ומציע חומציות פריכה וחריפה וגימור לימון עסיסי. זוג עם עוגות סרטן, טרגון עוף או מולים.