קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

שרימפס שום תאילנדי בגריל צ'ילה

שרימפס שום תאילנדי בגריל צ'ילה
המתכון בגריל תאילנדי צ'ילה שום שרימפס יכול לספק הכמיהה האסייתית שלך בערך 25 דקות. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 4 . מנה אחת מכילה 302 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 27 גרם שומן. גשו לסופר וקנו רוטב צ'ילי תאילנדי, מצנפת סקוטית, מיץ ליים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. נסו שרימפס תאילנדי בגריל עם רוטב שום, שרימפס צ'ילה-שום, ו שרימפס קלוי שום עם שמן צ'ילה אדום (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים גריל לחום בינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
שים את השרימפס בקערת זכוכית.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
לטאטא את שאר החומרים בקערה בינונית ויוצקים 1/2 עד 2/3 אם זה מעל השרימפס. (שמור את המרינדה שנותרה לצחצח על השרימפס במהלך צלייה.) לאפשר את השרימפס כדי להשרות רק 8 עד 10 דקות או מיץ הסיד יתחיל "לבשל" את השרימפס. גריל את החסילון, כ 2 עד 3 דקות לכל צד תוך צחצוח עם המרינדה השמורה. אני משתמש במברשת סיליקון.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
מרינדהמרינדה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מברשת מאפהמברשת מאפה
גרילגריל
מקציףמקציף
קערהקערה
5
הסר את החסילון מן הגריל על מגש ומגישים מקושטים עם פלחי סיד.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. האספסוף פינו גרי עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.