קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 35 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

תאילנדית קשיו שביר

תאילנדית קשיו שביר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אסיאתיים, אז תנו הזדמנות ל תאילנדי קשיו שביר. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 142 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. לך לחנות ותביא סודה לשתיה, קשיו קלויים יבש, סירופ תירס בצבע בהיר, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו -35 דקות. נסו לקבלת תאילנדי בהשראת קשיו שביר, קשיו פריכים, ו קשיו פריכים (מתכונים דומים).

הוראות

1
קו גיליון אפייה עם נייר קלף; מעיל קל עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
2
מערבבים סוכר, סירופ תירס, ו 1/2 כוס מים בסיר כבד בינוני על חום בינוני גבוה, ערבוב רק עד בשילוב; מביאים לרתיחה. לבשל, בלי לערבב, עד מדחום ממתקים מגיע 33
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאןחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאן
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
הסר מהחום; מערבבים קשיו ושאר החומרים (התערובת תהיה בועה). במהירות לשפוך תערובת על מחבת מוכן, מתפשט באופן שווה. מגניב לחלוטין (כ 2 שעות); לשבור לחתיכות.
מרכיבים שתצטרך
קשיוקשיו
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יינות Fram Chenin Blanc עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
יינות Fram Chenin Blanc
יינות Fram Chenin Blanc
האזור המיוחד מאוד שממנו מגיעים הענבים האלה קרוב יותר לקלנוויליאם מאשר לסיטרוסדל, אבל החלק על ההר נכון מאוד. ממוקם בקרקעות חוליות אדומות עמוקות, בחווה המשקיפה על סרטן הנהרות מכה של Lambertsbay בצד אחד, ואת Olifantsriver וסכר Bulshoek בצד השני. החומציות העסיסית ההדוקה היא המאפיין הבולט של Chenin blanc מאזור זה, לשלב את זה עם בשלות המוסיפה מורכבות עצומה ואתה יודע שיש הרבה אהבה כאן.