קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות8
ציון בריאות54
מגזין

תבשיל ביזון מקסיקני

תבשיל ביזון מקסיקני
תבשיל ביזון מקסיקני עשוי להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 372 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו קישוטים, כרוב, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. נסו תבשיל ביזון, תבשיל ביזון עם ירוק אביבי, ו בקר (ביזון) ותבשיל שעורה עם ירקות שורש (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב 1 1/2 כפות אבקת צ ' ילי, מלח וכמון בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
2
הוסף ביזון וזרוק למעיל.
מרכיבים שתצטרך
3
חום 1 כף שמן בתנור הולנדי מעל חום בינוני-גבוה. להפחית את החום בינוני, להוסיף חצי בשר וחום מכל הצדדים, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
העברה לצלחת.
5
מוסיף את הנותרים 1 כף שמן חום את שאר הבשר.
מרכיבים שתצטרך
6
העבר לצלחת.
7
מוסיפים בצל לסיר ומבשלים, מערבבים, עד שמתחילים לרכך, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
להוסיף צ ' ילי ושום; לבשל, ערבוב, במשך 2 עד 3 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את שאריות 1 1/2 כפות אבקת צ ' ילי ומערבבים עד שהירקות מצופים היטב.
מרכיבים שתצטרך
10
הוסף טקילה( או מים), לגרד כל חתיכות משחימים, ומבשלים עד רוב הנוזל הוא התאדה. מערבבים ב hominy, עגבניות, מרק, מיץ תפוזים, מיץ ליים ואת הביזון שמורות. חזור לרתיחה, להפחית חום, לכסות ולבשל עד הביזון הוא פירסינג בקלות עם מזלג, 1 1 1/2 עד 2 שעות.מערבבים סקווש ומבשלים עד רק במכרז, 8 עד 15 דקות, בהתאם לסוג של סקווש. מתבלים עם פלפל.
מרכיבים שתצטרך
11
מגישים את התבשיל עם פלחי לימון,כוסברה, כרוב ובצל אדום בצד, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ביזון צ'אק, או בריסקט, גזוז וחתוך לחתיכות 2 אינץביזון צ'אק, או בריסקט, גזוז וחתוך לחתיכות 2 אינץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב מגורר דקכרוב מגורר דק3צ'ילי ירוק מתון, כגון אנהיים או poblano, זרע לחתוך לחתיכות 1/2 אינץצ'ילי ירוק מתון, כגון אנהיים או poblano, זרע לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ3(חוֹרֶף)אבקת צ'ילי, מחולקאבקת צ'ילי, מחולק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום קצוץשום קצוץ11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)hominy לבן או צהוב, (ראה הערה), שטוףhominy לבן או צהוב, (ראה הערה), שטוף2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף8פלחי לייםפלחי ליים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה, מחולקשמן זית כתית מעולה, מחולק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טרי, לפי הטעםפלפל טחון טרי, לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץ דקבצל אדום קצוץ דק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתוך לקוביות (חתיכות 1 אינץ') פטי פאן, chayote או קיץ סקווש (ראה עצה)חתוך לקוביות (חתיכות 1 אינץ') פטי פאן, chayote או קיץ סקווש (ראה עצה)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטקילה, או מיםטקילה, או מים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות8ריבס, קצוץ טרי או קפואקישוטיםקישוטים

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. פינוט נואר Vin De סנדוויץ 'של ג' ימי ג ' ון עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
כריך יין פינו נואר של ג 'ימי ג' ון
כריך יין פינו נואר של ג 'ימי ג' ון
ה "פינו נואר" הופק ובקבוק על ידי יקב ה "פולק מאשין", והיינן קני ליקיטפרקונג.