קושימומחה
מוכן ב12 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות85
מגזין

תבשיל בקר איטי אני

תבשיל בקר איטי אני
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו תבשיל בקר לבישול איטי. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. צופה בדמות שלך? זה מתכון חלב חינם יש 345 קלוריות, 38 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 6. מתכון זה מכלמתכונים יש 13034 אוהדים. גשו לסופר וקנו עלה דפנה, מלח, פלפל טחון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה מושלם עבור סתיו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 12 שעות ו -20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מרהיב של 100%. תבשיל בקר איטי, תבשיל בקר איטי, ו תבשיל בקר איטי דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מניחים בשר בסיר איטי. בקערה קטנה מערבבים יחד את הקמח, המלח והפלפל; יוצקים מעל בשר ומערבבים לציפוי בשר בתערובת קמח. מערבבים פנימה את השום, עלה הדפנה, הפפריקה, רוטב ווסטרשייר, הבצל, מרק הבקר, תפוחי האדמה, הגזר והסלרי.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מרק בשרמרק בשר
עלי דפנהעלי דפנה
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
פפריקהפפריקה
סלריסלרי
שוםשום
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
בשרבשר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
קערהקערה
2
מכסים ומבשלים על הגדרה נמוכה במשך 10 עד 12 שעות, או על הגדרה גבוהה במשך 4 עד 6 שעות.

יין מומלץ: שיראז, קברנה סוביניון, Malbec

שיראז, קברנה סוביניון ומלבק הם בחירה מצוינת לתבשיל בקר. יינות אדומים מלאי גוף אלה הם הליווי המושלם לתבשיל בקר לבבי. אתה יכול לנסות את האוסף של יאלומבה סמואל שיראז. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-24 דולר לבקבוק.
אוסף של יאלומבה סמואל שיראז
אוסף של יאלומבה סמואל שיראז
ברוסה שיראז מוריש שהוא נגיש, בעל גוף מלא ובשרני. עמוק ומרהר בניחוחות של פירות כהים, תבלינים אדומים, אניס ודובדבנים בשלים, החיך זורם במרקם אחיד לקראת גימור רך.תיהנו עם המבורגרים של בטטה ושעועית שחורה או צלי טלה עם כל הקישוטים.