קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות43
מגזין

תבשיל בקר וחציל (גרסת סיר יוונית - קרוק)

תבשיל בקר וחציל (גרסת סיר יוונית - קרוק)
המתכון בשר בקר וחצילים תבשיל (יוונית-קרוק סיר גרסה) מוכן בערך 8 שעות ו-25 דקות והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 36 גרם חלבון 43 גרם של שומן, וסך הכל 693 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה עבור סתיו. אם יש לך סוכר, בצל, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. מתכונים דומים: סיר חרס כבש יווני, ארטישוק & תבשיל בצל, טאקו נזיד בקר קוריאני (הידוע גם כגרסה שלי לטאקו צלעות קצרות של קוגי ברביקיו), ו תבשיל חצילים טחון סיר קרוק.

הוראות

1
לשטוף את החצילים, ואז למעלה וזנב.אל תטרח לקלף, רק לחתוך ל1 אינץ עבה segments.In מחבת גדולה, חום הבשר, בצל, שום וחציל בשמן זית עד חום זהוב כהה; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 שקית תרד טרי1 שקית תרד טרי
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מקום בסיר חרס.
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
3
מערבבים את מלאי הבשר עם רוטב העגבניות, חומץ, סוכר, תבלינים, מלח ופלפל לפי הטעם, ומערבבים אותו לתוך הבשר.מכסים ומבשלים על אש נמוכה במשך 8-10 שעות.אם מגישים עם פסטה, להכין פסטה עד אל דנטה, יוצקים על מגש גדול ומכסים עם בשר, חצילים ורוטב (אתה יכול להוסיף את הפטה - זה טעים).
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
מלאי בשרמלאי בשר
1 שקית תרד טרי1 שקית תרד טרי
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
סלט מעורב עלים, שטוף ויבשסלט מעורב עלים, שטוף ויבש
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4
מפזרים פטרוזיליה טחון מעל.אם המשרתים בכוחות עצמם כמנה עיקרית, מקשטים עם פטרוזיליה ופטה, מגישים עם סלט ירוק, הרבה לחם פריך (הרוטב צריך להיות מנוקה למעלה!), ושפע של יין אדום.
מרכיבים שתצטרך
לחם פריךלחם פריך
אבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
סלט מעורב עלים, שטוף ויבשסלט מעורב עלים, שטוף ויבש

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר רזה מבושל, לחתוך ב 1 1/2 נתחים אינץבשר בקר רזה מבושל, לחתוך ב 1 1/2 נתחים אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשרמלאי בשר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך8חצילים יפניים (ארוך, דק, לבן פסים אלה סגולים)חצילים יפניים (ארוך, דק, לבן פסים אלה סגולים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פטה בשלישית (אופציונלית)גבינת פטה בשלישית (אופציונלית)2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, פרוס דקבצל, פרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טחוןפטרוזיליה טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק