קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות10
ציון בריאות59
מגזין

תבשיל בקר ושעורה

תבשיל בקר ושעורה
תבשיל בקר ושעורה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 34 גרם חלבון, 21 גרם שומן, ובסך הכל של 419 קלוריות. מתאים ל-10 ומחירו 1 מנות.73 דולר למנה. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. אם יש לכם שוק בקר משולב וחתיכות זנב שור, בצל, פלפל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במלח כשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת פירורים דלת שומן (כשרה-חלבית) כמו קינוח. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו 25 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 89%. ציון זה יוצא מן הכלל. נסו תבשיל שעורה בקר, תבשיל שעורה בקר, ו תבשיל שעורה בקר (מתכונים דומים).

הוראות

1
משחימים את הבקר בסיר הלחץ על אש גבוהה, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
סיר לחץסיר לחץ
2
מסננים כל שומן.
3
מוסיפים את העגבניות, המרק והשעורה ומחזירים לאש גבוהה. סגור את סיר הלחץ והביא ללחץ מלא. מנמיכים את האש עד שעורת הכיריים לוחשת, ומבשלים 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
שעורהשעורה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
ציוד שתשתמש בו
סיר לחץסיר לחץ
4
שחרר את הלחץ באמצעות מכשיר השחרור של הכיריים (קרא את המדריך), או צנן את הכיריים על ידי הזרמת מים קרים מעל המכסה למשך 30 שניות. פותחים בזהירות, מסירים את המכסה ומוסיפים את הירקות, עשבי התיבול, המלח והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
5
החזירו את המכסה לסיר הלחץ וחממו ללחץ מלא על אש גבוהה. מנמיכים את האש כדי לשמור על לחץ ומבשלים עוד 10 דקות. שחרר את הלחץ כאמור לעיל.
ציוד שתשתמש בו
סיר לחץסיר לחץ
6
הסר את המכסה וקריר במשך 5 דקות, ולאחר מכן לשרת עם חומץ.
מרכיבים שתצטרך
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
7
מניחים את סיר הלחץ על אש גבוהה. משמנים וממליחים את חתיכות זנב השור והשוק ואז צורבים בקבוצות.
מרכיבים שתצטרך
זנב שורזנב שור
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
סיר לחץסיר לחץ
8
מוסיפים את שאר החומרים ומכסים במים, נזהרים שלא למלא מעל קו "מילוי מקסימלי" של הכיריים. מביאים לרתיחה ומדליקים כל קצף שנאסף על פני השטח. לכסות ולנעול את המכסה. ברגע שהלחץ מצטבר בתוך הכיריים, הפחיתו את האש כך שבקושי תשמעו שריקה מהסיר. מבשלים 50 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
9
שחרר את הלחץ באמצעות מכשיר השחרור של הכיריים שלך (קרא את המדריך), או צנן את הכיריים על ידי הזרמת מים קרים מעל המכסה למשך 30 שניות. בזהירות לפתוח את המכסה ואת המתח, לסחוט את מוצקים לפני האכלה ערימת קומפוסט או הכלבים. מסננים דרך מסננת דקה או כמה שכבות של בד גבינה. מתבלים ומגישים או משתמשים כבסיס למתכוני מרק אחרים.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
בצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצהבצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצה
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
עם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוףעם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוף

מרכיבים

1קילוגרםבשר בקר משולב shank ו oxtail חתיכותבשר בקר משולב shank ו oxtail חתיכות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תבשיל בקרתבשיל בקר1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה11 קילו קישואים,פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול2גזר, חצויגזר, חצוי3largesגזר, קלוף, חצוי וחותך לפרוסות בגודל 1/2 אינץגזר, קלוף, חצוי וחותך לפרוסות בגודל 1/2 אינץ2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, חצויסלרי, חצוי2ביוןסלרי, לחתוך לפרוסות 1/2 אינץסלרי, לחתוך לפרוסות 1/2 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)מיורן מיובשמיורן מיובש1(יכול להיות או להרחיק)רוזמרין מיובשרוזמרין מיובש1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש1חבורהפטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה3ציפורן1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2בצל, לרבעיםבצל, לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעורה פנינהשעורה פנינה1גדולתפוחי אדמה russet, קלופים חתוכים לקוביותתפוחי אדמה russet, קלופים חתוכים לקוביות10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל10ריבס, קצוץ טרי או קפואמאלט, בלסמי או חומץ שרי, להגשהמאלט, בלסמי או חומץ שרי, להגשה10ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחישמן צמחי2בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1( חצילים)בצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ