קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 31 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מגזין

תבשיל בקר מוכח

תבשיל בקר מוכח
צריך מנה עיקרית ללא חלב? תבשיל בקר מוכח יכול להיות מתכון סופר לנסות. מתכון זה מכין 6 מנות עם 312 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 26% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו קישואים, רסק עגבניות, מלח כשר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה מושלם עבור סתיו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 שעות ו -31 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 64%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: תבשיל בקר מוכח, תבשיל בקר פרובנסלי, ו תבשיל בקר מוכח.

הוראות

1
מחממים שמן במחבת טפלון גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מפזרים בקר עם 1/2 כפית מלח ו 1/4 כפית פלפל; לחפור בקמח.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בקרבקר
מלחמלח
3
מוסיפים בשר למחבת; מטגנים 2 דקות, משחימים מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מניחים בקר בסיר איטי חשמלי.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
5
מוסיפים בצל ושום למחבת; מטגנים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
להוסיף יין למחבת, גירוד פאן כדי לשחרר להשחמה ביטים.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מניחים תערובת בצל בסיר.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
8
מוסיפים מרק, רסק עגבניות, עלי דפנה, טימין ועגבניות לסיר; למעלה עם קישואים וגזר. מכסים ומבשלים על 8 שעות נמוכות או עד שהבשר רך. מערבבים פנימה את 1/2 כפית המלח שנותרה ואת 1/4 כפית הפלפל שנותרה. מחק עלי דפנה וענפי טימין.
מרכיבים שתצטרך
טימיןטימין
רסק עגבניותרסק עגבניות
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
קישואיםקישואים
גזרגזר
פלפלפלפל
מרקמרק
בקרבקר
מלחמלח

מרכיבים

33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל שחור טחון טרי, מחולקפלפל שחור טחון טרי, מחולק411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזותעגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 אינץ') פרוסות גזר(1 אינץ') פרוסות גזר680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'אק ללא עצמות צלוי, גזוז וחתוך לקוביות 1 אינץצ'אק ללא עצמות צלוי, גזוז וחתוך לקוביות 1 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה8שיני שום, כתוששיני שום, כתוש11 קילו קישואים,מלח כשר, מחולקמלח כשר, מחולק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק בשר ללא שומן, דל נתרןמרק בשר ללא שומן, דל נתרן21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, כל חתך לתוך 8 טריזיםבצל, כל חתך לתוך 8 טריזים3עלי קורנית טרייםעלי קורנית טריים2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 אינץ') פרוסות קישואים(1 אינץ') פרוסות קישואים