קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות70
ציון בריאות3
מגזין

תבשיל ירקות אפריקאי

תבשיל ירקות אפריקאי
זה הוא זול מתכון לאוהדים של מזון אפריקאי. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. גשו לסופר וקנו מים, בצל, פלפל ועוד מספר מצרכים לעשות היום. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מצטיין spoonacular ציון של 33%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : תבשיל ירקות צפון אפריקאי, תבשיל ירקות ובוטנים מערב אפריקה, ו בריא וטעים: תבשיל ירקות מערב אפריקה.

הוראות

1
להמיס מרגרינה על חום בינוני בסיר גדול; מוסיפים בצל, פטרוזיליה, שום, קינמון, כורכום, פלפל וג ' ינג ' ר; מערבבים מדי פעם עד הבצל הוא מכרז - מוסיפים קצת מים אם הוא מתחיל לדבוק.מערבבים במים, גזר ועדשים; מרתיחים, ולאחר מכן להפחית את החום ואת המכסה לרתיחה 25 דקות.מערבבים באורז, ועגבניות לא מצורפות; מרתיחים, ואז מפחיתים את החום ומכסים כדי להתבשל במשך 20 דקות.מערבבים אפונה, שעועית ומלח ופלפל לפי הטעם; מרתיחים, ולאחר מכן להפחית את החום לכסות כדי להתבשל 5 דקות או עד במכרז.אם תרצה, לשרת עם מנה של יוגורט או שמנת חמוצה-1 המשרתים = 275 cal, 3g שומן, 56g פחמימות, 10g סיבים, 12 g pro.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר, פרוסגזר, פרוס11 קילו קישואים,כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ירוקה קפואהשעועית ירוקה קפואה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז ארוך, לא מבושלאורז ארוך, לא מבושל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מרגרינה ללא הידרוגנציהמרגרינה ללא הידרוגנציה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, קצוץבצל, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה, קצוצהפטרוזיליה, קצוצה283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה ירוקה קפואהאפונה ירוקה קפואה1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשים מיובשות, שטופות (אני אוהב עדשים אדומות או תערובת של אדום וחום)עדשים מיובשות, שטופות (אני אוהב עדשים אדומות או תערובת של אדום וחום)70ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב1(יכול להיות או להרחיק)כורכוםכורכום1בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שלמות, לא מצוחצחים, קצוציםעגבניות שלמות, לא מצוחצחים, קצוצים

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקה עובדת ממש טוב עם פינוטג', שנין בלאן, וריזלינג. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. משחק הגראהם בק ריזרב פינוטאג ' עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
גרהם בק משחק מילואים Pinotage
גרהם בק משחק מילואים Pinotage
זן "דרום אפריקאי גאה" מציג ניחוחות של דובדבנים בשלים, תותים ושזיפים עם פירות יער אדומים בשלים ותבלינים על החיך. יין מובנה ומאוזן היטב זה מתגמל עם mouthfeel עסיסי אך אלגנטי טאנינים רכים משיי. ליהנות עם תבשילים מבושלים איטיים, פילה, פסטות, גבינות חזקות או ברביקיו מיושן טוב.