קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות58
מגזין

תבשיל ירקות ובוטנים מערב אפריקה

תבשיל ירקות ובוטנים מערב אפריקה
תבשיל ירקות ובוטנים מערב אפריקה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה כ 22 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 510 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ומתכון צמחוני מגיש 4 . כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-10 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו שיני שום, ג'ינג'ר, שעועית ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של מזון אפריקאי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: נזיד בוטנים ממערב אפריקה, בריא וטעים: תבשיל ירקות מערב אפריקה, ו נזיד עוף-בוטנים מערב אפריקאי.

מרכיבים

11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, עם הנוזל שלהםעגבניות חתוכות לקוביות, עם הנוזל שלהם2גזר, לחתוך לקוביות 1/2 אינץגזר, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברהעלי כוסברה2(חוֹרֶף)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר טרי קצוץ דקג'ינג'ר טרי קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית ירוקה קפואה או 1/4 lb שעועית ירוקה טרייה, לחתוך לאורכים 2 אינץשעועית ירוקה קפואה או 1/4 lb שעועית ירוקה טרייה, לחתוך לאורכים 2 אינץ3largesשיני שום, טחוןשיני שום, טחון2jalapeños, זרע קצוץ דקjalapeños, זרע קצוץ דק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקokra לחתוך קפואokra לחתוך קפוא1גדולבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים מלוחים קצוציםבוטנים מלוחים קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים חלקהחמאת בוטנים חלקה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה מתוקים, קלופים וחותכים לחתיכות 1 אינץתפוחי אדמה מתוקים, קלופים וחותכים לחתיכות 1 אינץ2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקה עובדת ממש טוב עם פינוטג', שנין בלאן, וריזלינג. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. אתה יכול לנסות את היקב של פינוטג ' ברי תקווה מלאה טוב. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
היקב של פינוטג ' ברי תקווה מלאה
היקב של פינוטג ' ברי תקווה מלאה
יין זה מציג חיך מרענן אך עסיסי עם פירות יער שחורים, שזיפים, פירות שחורים פראיים וסוכרוסיטה טבעית ונפלאה. יש לו מרקם גמיש עם טאנינים משולבים, גמישים וכמה תבלין אטרקטיבי על הסיום. יהירה להפליא!