קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות81
מגזין

תבשיל עדשים פרסי

תבשיל עדשים פרסי
תבשיל עדשים פרסי דורש כ -20 דקות מתחילתו ועד סופו. מתאים ל-8 מנות. מנה אחת מכילה 236 קלוריות , 14 גרם חלבון ו -5 גרם שומן . תמורת 83 סנט למנה , מתכון זה מכסה 27% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם קוביות חמי בקר, מלח כשר, מיץ ליים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד היטב כמנה עיקרית משתלמת מאוד. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. הסתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן . בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 89% . הציון הזה סופר. מתכונים דומים: קינואה פרסית עדשים - 4 נקודות , קינואה פרסית עדשים - 4 נקודות , וקציצות עדשים פרסיות מתובלות .

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

קברנה סוביניון, שאבלי ומלבק הם הבחירות המובילות שלי לתבשיל. יינות אדומים בעלי גוף מלא כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לתבשיל בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. אתה יכול לנסות את ג'ורדן קברנה סוביניון. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-40 דולר לבקבוק.
קברנה סוביניון ירדן
קברנה סוביניון ירדן
שילוב של מרלו (18%), קברנה פרנק (2%), פטי ורדו (4%) וקברנה סוביניון (76%) יוצר טעמים משולבים היטב, צבע עמוק ואיזון. הזר מציע תווים ברורים של קסיס, דובדבן שחור וקקאו. האיכויות הארומטיות של הפטיט ורדו משתלבות היטב עם הטעמים הרכים והמפתים של המרלו ומשלימות את הטאנינים הגבריים של הקברנה סוביניון. לקברנה סוביניון ירדן 2004 מרקם עשיר וטעמים עשירים, משלימים מסגרת מאופקת של עץ אלון שמובילה לגימור מתמשך של סיגלית, אדמה, עשן וקולה.