קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות60
ציון בריאות5
מגזין

תבשיל פיצה

תבשיל פיצה
תבשיל פיצה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזו מכיל בסביבות 14 גרם חלבון , 16 גרם שומן ובסך הכל 313 קלוריות . , מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-60 מנות. אם יש לכם פפרוני, גבינת מוצרלה, ספגטי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זהו מתכון במחיר סביר לחובבי אוכל ים תיכוני. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אפשר ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לסתיו . אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-5 דקות . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 34% . אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: קדירת פיצה , קדירת פיצה ותבשיל פיצה .

הוראות

1
מבשלים ספגטי לפי הוראות האריזה; לנקז. בשישה משומן 13 אינץ'. x 9 אינץ'. תבשילי אפייה, שכבות כמויות שוות של ספגטי, רוטב ופפרוני.
מרכיבים שתצטרך
1/2 פאונד גבינת ג'ק פלפל, מגוררת1/2 פאונד גבינת ג'ק פלפל, מגוררת
ספגטיספגטי
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
2
אופים, ללא כיסוי, ב-350 מעלות למשך 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
3
מפזרים גבינה אופים 15 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו הם בחירה מצוינת לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Moet & Chandon White Star (). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-14 דולר.
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
White Star היא שמפניה רכה יותר. הוא מאוזן והרמוני היטב, עם ניחוחות עדינים של טוסט חם וג'ינג'ר. הגימור מתמשך עם רמז של דבש.