קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות12
ציון בריאות10
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

תבשיל תרד אלפרדו

תבשיל תרד אלפרדו
תבשיל תרד אלפרדו עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף מנות ראשונות שלך. מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 20 גרם של שומן, וסך הכל 247 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. אם יש לכם שמנת כבדה, פלפל, אבקת בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם עבור סתיו. . מתכונים דומים: תבשיל תפוחי אדמה אלפרדו, תבשיל מאכלי ים אלפרדו, ו תבשיל אורז אלפרדו.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). גריז מחבת מרובעת 9 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
2
חמאת חום, גבינת שמנת, 1/3 כוס גבינת פרמזן, אבקת שום, אבקת בצל, ופלפל לבן בסיר גדול מעל חום בינוני. המשך ערבוב עד חלקה. מערבבים במרק הסלרי, שמנת ותרד.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
אבקת שוםאבקת שום
גבינת שמנתגבינת שמנת
אבקת בצלאבקת בצל
פלפל לבןפלפל לבן
תרדתרד
חמאהחמאה
סלריסלרי
קרםקרם
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
יוצקים תערובת תרד למחבת מוכנה. למעלה עם בצל מטוגן צרפתי, פירורי לחם, ונותר 1/4 כוס גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
בצל מטוגן צרפתיבצל מטוגן צרפתי
פרמזןפרמזן
פירורי לחםפירורי לחם
תרדתרד
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
אופים בתנור שחומם מראש עד מבעבע ומחומם דרך, כ -30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הקאסאן אמה קיאנטי קלאסיקו עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
Casa Emma קיאנטי Classico D. O. C. g הוא יין אלגנטי עם זר פרחים ורמזים דובדבן. יש לו רעננות מאוזנת, מבנה טוב טאנינים קטיפתי. בגילאי 1 שנה בחביות 500 ליטר, יש לו צבע אדום אודם אינטנסיבי עם השתקפויות סגולות. עם גימור מתמשך עם חומציות טובה minerality, זה מושלם כדי להתאים עם פסטה ונקניקים.