קושיקשה
מוכן ב57 דק.
מנות3
ציון בריאות76
מגזין

תחת ים מפוחלץ

תחת ים מפוחלץ
גוש ים מפוחלץ נטול גלוטן, ומספק כ 3 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 10 גרם חלבון 38 גרם של שומן, וסך הכל 683 קלוריות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מג'יימי אוליבר יש 97 אוהדים. אם יש לכם לימון, בזיליקום, seabass וראש מעוך וזנב על, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 57 דקות. נסו ביצת ים צ'יליאנית צלויה בתנור, קש קשקשים, קונפי עגבניות וסלט שומר, ו פילה עם רוטב סלסה וקוסקוס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי ל-Seabass. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מארק מערב פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.