קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

תירס חלפיניו שמנת

תירס חלפיניו שמנת
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני מתכונים לקופסת המתכונים שלך, תירס חלפיניו שמנת עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. זה מנות ראשונות יש 263 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם פלפל, מלח, מים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות ו -15 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 24%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מיני כלבי תירס חלפיניו ועקיצות כלבי תירס {ללא גלוטן}, לביבות תירס ג'לפנו וצ' דר עם בייקון (המכונה גם לביבות פופר ג'לפנו), ו לביבות תירס ג'לפנו וצ' דר עם בייקון (המכונה גם לביבות פופר ג'לפנו).

הוראות

1
ב-3 קו-טי. סיר איטי, לשלב את כל החומרים. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 4-5 שעות או עד שהתירס רך, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יוב וקמפ רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה לקובי קאווה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יוב וקמפ רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה-40 קובי קאווה
יוב וקמפ רזרבה דה לה פמיליה יום השנה ה-40 קובי קאווה
בצבע זהב חיוור, לקאווה זו יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של הדרים לימון ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה ברוט טבע קאווה הוא מאוד תכליתי כי אין מינון הוסיף, כך את חומציות ובועות לנקות שלך חיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים במרינדה מיסו, טונה משובצת שומשום, טיקה מסאלה עוף וג ' מון איבריקו.