קושיקל
מוכן ב16 דק.
מנות2
ציון בריאות20
מגזין

תירס מתוק ומרק סרטנים

תירס מתוק ומרק סרטנים
תירס מתוק & מרק סרטנים דורש בערך 16 דקות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 438 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי. אם יש לכם סרטנים, כוסברה, שמן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב השמן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה מנגו טבעוני כקינוח. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. נסו סרטנים & תירס מתוק fritters, שאריות עוף ומרק תירס מתוק, ו עוף, תירס מתוק ומרק אטריות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין פינו גריג ' יו FitVine עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.