קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות15
מגזין

תנורים איטיים ברביקיו משך חזיר

תנורים איטיים ברביקיו משך חזיר
תנורים איטיים ברביקיו משך חזיר עשויה להיות מה שחיפשתם. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 180 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. והוא יספק כ 10 מנות. גשו לסופר וקנו סוכר חום חזק, צלי כתף חזיר, קטשופ ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר מאוד. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו-10 דקות. מתכון זה מ mccormick.com יש לו 333 מעריצים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו בישול איטי מנגל משך חזיר, בירה לבישול איטי משך חזיר & BBQ משך כריכי חזיר, ו בישול איטי צלעות ברביקיו דרומיות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

חזיר משך עובד ממש טוב עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Alta Vista קלאסי Malbec. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
Alta Vista קלאסי Malbec
Alta Vista קלאסי Malbec
המלבק הקלאסי של אלטה ויסטה מציג את האופי האמיתי של מגוון הענבים שלו. ניחוחות וטעמים טריים ואינטנסיביים של יין זה מספקים מבוא מצוין למאפיינים הטריים, פורוורד פרי ואיכות כוללת של יינות מארגנטינה. חלק מהיין מיושן באלון אמריקאי למשך 6 חודשים, לפני 3 חודשים נוספים בבקבוק.מציג ניחוחות אינטנסיביים של שזיף, דובדבן שחור ותבלינים אקזוטיים, עם הערות של קפה ווניל מחביות האלון. הטעמים על החיך טריים, עם מבנה טוב טאנינים רכים, והגימור מלא ומרוכז, עם הערות תבלינים.יין זה הוא די נגיש, כיף וקל לשתייה, מושלם עבור כל יום צריכת מזון רגוע, מזדמנים כמו כריכי פניני, פיצה ובשר בקר או אמפנדס חזיר.