קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות89
מגזין

תענוג צלעות חזיר

תענוג צלעות חזיר
אם יש לך בערך 30 דקות לבלות במטבח, Pork Chop Delight עשוי להיות מתכון מדהים ללא גלוטן, ללא חלב ו-30 שלם לנסות. המתכון הזה מכסה 62% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-492 גרם חלבון, 91 גרם שומן, ובסך הכל 2961 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים. אם יש לכם שמן קנולן, צלעות חזיר, מיץ v8 ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די טוב של 62%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: צלעות חזיר עונג, חזיר עונג, ו צלעות חזיר Cacciatore.

הוראות

1
במחבת גדולה מצופה בתרסיס בישול, משחימים צלעות חזיר בשמן משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
צלעות חזירצלעות חזיר
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוציאים ושומרים חם.
3
באותה מחבת, מטגנים בצל ופלפלים עד שהם רכים, תוך ערבוב כדי לשחרר את כל החלקים השחומים מהמחבת. מערבבים פנימה את מיץ V8, מלח ופלפל. מחזירים צלעות למחבת. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים 8-10 דקות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

ניתן לשלב צלעות חזיר עם פינו נואר, שרדונה וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. ה-Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-34 דולר לבקבוק.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.